منشور اخلاقی شرکت توزیع نیروی برق گیلان
ما اعتقاد داریم که:
- خدمات ما موجب غنا و تعالي زندگي مردم مي شود و روابط بين ما و مردم را تقويت مي نمايد .
-كليدرمز موفقيت شركت در رضايت ارباب رجوع است. ما در هنگام ارائه خدمت به اين ويژگي پايبنديم .
- اعضاء شركت به عنوان ارزشمندترين منابع به حساب مي آيند ، لذا ترديدي در اثر گذاري پندار ، رفتار و كردار آنها در همه مراجعين نداريم .
- مطمئناً موفقيت مادي شركت مورد توجه است ولي ما آن را وسيله اي براي تأمين هدفي گسترده تر كه ارائه خدمت مناسب مي باشد ، مي دانيم .
- ما همواره با حفظ هويت خود ، ارزشهاي ذيل را كه منبع هدايت ما در ارائه خدمت خدا پسندانه به ارباب رجوع مي شود را فراموش نخواهيم كرد :
-در هر شرايطي به اصول اخلاقي و صفات معنوي پايبنديم .
-نظم ، آراستگي ، وقت شناسي و آمادگي براي ارائه خدمت به ارباب رجوع را از اصول مسلم و قطعي موفقيت خود مي دانيم .
-فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع را از بسترهاي تعالي خود و شركت مي دانيم .
-رعايت ادب ، نزاكت ، عدالت و انصاف را رمز بقاء شركت تلقي مي كنيم .
اين باورها و ارزشهاي اخلاقي تعيين كننده نوع رابطه اي است كه ما با ارباب رجوع برقرار مي كنيم .