|
|
|
1- خدمت مورد نیاز خود را چگونه دریافت نمودید؟
|
|
|
|
2- به نحوه پذیرش و دسترسی آسان به اطلاع رسانی مدارک مورد نیاز و مراحل انجام کار از یک تا پنج چه امتیازی می دهید؟
|
|
|
|
- به راهنمايي و پاسخگويي كاركنان و پيگيري وضعيت درخواستها از یک تا پنج چه امتیازی می دهید ؟
|
|
|
|
4- به سرعت دریافت خدمات و سرعت انجام مراحل کار از یک تا پنج چه امتیازی می دهید؟
|
|
|
|
5-به وضعیت ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت خدمت بصورت یکجا و یکباره از یک تا پنج چه امتیازی می دهید؟
|
|
|
|
6-به بموقع و سروقت بودن حضور کارشناس برای انجام بازدید از یک تا پنج چه امتیازی می دهید
|
|
|
|
7-به نحوه برخورد کارشناس بازدید از محل جهت انجام خدمت و دریافت مدارک لازم از یک تا پنج چه امتیازی می دهید ؟
|
|
|
|
8- به امکان وجود نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت از یک تا پنج چه امتیازی می دهید ؟
|
|
|
|
9- آیا کارشناس بازدید از وسیله نقلیه خود برای مراجعه به محل استفاده نمود ؟
|
|
|
|
10 - آیا مامورین بازدید و نصب از شما جهت انجام کار مبلغی درخواست کرده اند ؟
|
|
|
|
11- بطور کلی به میزان رضایت خود از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از یک تا پنج چه امتیازی می دهید ؟
|
|
|
|
|
ارسال
|