1- در چه صورت می توان از درخواست خدمت رفع خسارت وارد شده به شبکه برق نمود؟
در صورتي كه در حادثه اي ناشي از عملكرد مردم خسارتي به شبكه برق وارد شود، در اين خدمت مردم مي توانند ضمن ثبت مورد خسارت، تصوير محل خسارت را در پيوست قرار دهند.
2- این خدمت بصورت الکترونیکی در سامانه به چه ترتیبی ارائه می شود؟
1. ارائه درخواست از طریق سامانه غیر حضوری 121، نرم افزار موبایل برق من ، سایت شرکت
2. ثبت درخواست و ارائه کدرهگیری
3. بازدید و بررسی محل خسارت
4. محاسبه و اعلام هزینه خسارت به متقاضی
5. پرداخت هزینه خسارت توسط متقاضی
6. رفع مشکل خسارت وارده به شبکه
3- چه اطلاعات یا مدارکی جهت دریافت این خدمت مورد نیاز است؟
شماره تلفن - آدرس مورد نظر- ارسال عکس از محل خسارت دیده
4- از چه طرقی می توان این خدمت را دریافت نمود ؟
وب سایت شرکت توزیع - سامانه برق من _ شماره تماس 121- دفاتر پیشخوان
5- نمونه خسارت های به شبکه را اعلام نمایید؟
حوادث غیر مترقبه ، خسارت وارد شده به شبکه بابت برخورد خودرو ، برخورد شئی خارجی ، خسارت به شبکه در اثر ساخت و ساز ، خسارت به شبکه در اثر استفاده برق غیرمجاز موقت