1- برای دسترسی به این خدمت چه مدارکی لازم است؟
شناسه قبض ،بدنه کنتور یا شماره همراه.
2- اپلیکیشن برق من را چگونه می توانم دریافت کنم؟
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت توزیع به نشانی www.meedc.ir یا از طریق کافه بازار نرم افزار را نصب نمایید.
3- چگونه باید درخواست خود را ارائه دهیم؟
اپلیکیشن برق من - سایت شرکت-مرکزپاسخگویی مرکز پاسخگویی تلفنی 1521
4- بعد از ثبت درخواست کارشناس بازدید در چه مدت به محل مراجعه خواهد کرد؟
بعد از ثبت درخواست معمولا 48 ساعت کارشناس بازدید به محل مراجعه میکند.
5- آیا برای فرآیند افزایش امپراژ نیاز به مراجعه حضوری میباشد؟
در این فرآیند چنانچه نیاز به اعلام شرایط و عقد قرارداد باشد ، جهت امضاء اعلام شرایط و قرارداد نیاز به مراجعه حضوری میباشد.