اصلاح اطلاعات مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
Correction of subscriber information of power distribution companies

شرح خدمت :

توسط این خدمت، مشترکین میتوانند نسبت به اصلاح اطلاعات کلی اشتراک خود مانند آدرس تلفن و ... اقدام نمایند

Description :

With this service, subscribers can correct their general subscription information, such as phone address, etc.

متوسط زمان ارائه خدمت :
2 روز کاری
واحد پاسخگو :
معاونت مشترکین - دفتر نظارت بر خدمات مشترکین
شماره تماس واحد پاسخگو :
1521
نحوه ارائه خدمت :
مدارک لازم :
  • شناسه قبض محل مصرف
سوالات متداول

1- از چه درگاه هايي مي شود ثبت نام کرد؟

اپليکيشن برق من/ ساپا (سايت)/ دفاتر پيشخوان دولت/ سامانه ارائه خدمات غير حضوري 1521

2- چه مدارکي براي ارائه خدمت مورد نياز است؟

مدارک هويتي- اسناد مالکيت محل

3- براي دريافت خدمت آيا نياز به واريز هزينه مي باشد؟

خير- يکي از خدماتي مي باشد که در شرکت هاي توزيع نياز به واريز هزينه نمي باشد

4- مدت و متوسط زمان ارائه خدمت در سطح توزيع به چه ميزان مي باشد ؟

از زمان ثبت درخواست ارائه خدمت به مدت 2 روز مي باشد

5- آيا نيازي به مراجعه و پيگيري حضور مي باشد؟

خير


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0