• ساعت : ۰۸:۰۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ 
پیام تبریك مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت روز جهانی سیمبان
محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با ارسال پیامی، ۲۹ فروردین ماه روز جهانی سیمبان را به تمامی سیمبانان و برقکاران اینشرکت تبریک گفت .

در این پیام چنین آمده است:

سیمبانان تلاشگرانی هستند که در اوج گرما ، سرما ، باد و باران وطوفان انجام وظیفه می نمایند و درسخت ترین شرایط جوی در خط مقدم برق رسانی به هموطنان بوده و با تمام توان خود به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم این مرز وبوم هستند.

روز جهانی سیمبان فرصتی است مغتنم برای تشکر و پاسداشت خدمات صادقانه و بی‌دریغ برقکاران و سیمبانان شریف، مؤمن و صبور شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، آنها که سرمایه های اصلی وارزشمند انسانی بوده و با شایستگی وتوانمندی مثال زدنی خود، زمینه ساز توسعه همه جانبه و پایدار درعرصه صنعت برق را فراهم ساخته و رسالت عظیم خدمت را جانانه به سرمنزل مقصود رسانده اند.

سیمبانان همواره طلایه دار خدمت و نماد تلاش بوده و از سرچشمه جوشان خدمت صادقانه، خود و مردم را بهره مند ساخته اند.

 اینجانب ضمن تبریک روز سیمبان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرین نامگذاری شده است از زحمات تلاشگران عرصه صنعت برق به ویژه سیمبانان و برقکاران شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان  صمیمانه تقدیر و تشکر مینمایم و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه وپیشرفت صنعت برق استان از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

محمد تقی مهدیزاده

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها