خبر

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را به اطلاع میرساند:

 

1- تارنمای شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما -> ارتباط با مدیر عامل" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.

 

2- برای ارتباط با هر واحد از گزینه دپارتمان واحد مورد نظر را انتخاب نمایید .

 

3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

 

4- تارنمای شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

 

5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی،  دراختیارعموم قرارنمی‌گیرد.


DOURAN Portal V4.0.4.0

V4.0.4.0