• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ 
سخنی با اصحاب محترم رسانه در استان گیلان
با عنایت به گزارش سازمان هواشناسی دمای هوای استان گیلان و بیشتر نقاط کشور طی روزهای اخیر افزایش محسوسی دارد که تداوم و پایداری این هوای گرم باعث افزایش بسیار زیاد استفاده از لوازم سرمایشی و نتیجتاً افزایش مصرف برق شده بطوریکه نسبت به مدت مشابه سال قبل در همین زمان بیش از 10 % افزایش مصرف برق را در استان شاهد هستیم.

سخنی با اصحاب محترم رسانه در استان گیلان

احتراماً با عنایت به گزارش سازمان هواشناسی دمای هوای استان گیلان و بیشتر نقاط کشور طی روزهای اخیر افزایش محسوسی دارد که تداوم و پایداری این هوای گرم باعث افزایش بسیار زیاد استفاده از لوازم سرمایشی و نتیجتاً افزایش مصرف برق شده بطوریکه نسبت به مدت مشابه سال قبل در همین زمان بیش از 10 % افزایش مصرف برق را در استان شاهد هستیم.

لذا برای جلوگیری از بروز خاموشی های ناخواسته ، همراهی مردم و مصرف بهینه برق امری ضروری میباشد.

به همین جهت از تمامی رسانه های محترم (پایگاههای خبری- خبرگزاری ها و روزنامه ها ) انتظار میرود برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم شریف استان گیلان برای گذر از گرمای پیک تابستان جاری همکاری و همراهی شایسته داشته باشند.

همچنین به استحضار اصحاب محترم رسانه در استان میرساند اینشرکت با توجه به وظیفه سازمانی و خدمات رسان بودن ، در طول تابستان نشست های خبری به تناوب برگزار خواهد کرد و همکاران رسانه به نوبت دعوت خواهند شد. لذا خواهشمند است با عنایت به تداوم گرمای تابستان در خصوص موارد ذیل آگاه سازی انجام شود.

مشترکین محترم برق:

ضمن تشکر از همراهی و مشارکت شما بزرگواران لطفاً همه با هم موارد ذیل را رعایت کنیم تا تابستان جاری را با آرامش سپری نمائیم.

1- درجه ترموستات کولر گازی را روی 24 الی 26 دمای آسایش قرار دهیم.

2- در ساعت اوج بار مصرف برق (روز 12 الی 17) و (شب 20 الی 24) از لوازم برقی پرمصرف (اتو – لباسشویی- جاروبرقی و ظرفشویی) استفاده نکنیم.

# صنعت- برق- همیشه -پایدار

# پویش – مردمی – مدیریت- کولرها

                                                روابط عمومی توزیع برق استان گیلان- 33665000

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها